Andulčiny hlášky

18.09.2015 07:57

Kdysi jsem si zapisovala Andulčiny hlášky. Už to dlouho nedělám a je to chyba, protože An má fakt smysl pro humor. Něco s tím udělám.
Narodila se v říjnu 2004 (to jen pro informaci, aby bylo jasné, kolik jí kdy bylo).

17.7.2008

„Dneska déšť nemá tmu, protože nekroupuje.“ (V červnu bylo obrovské, velmi ničivé krupobití a bylo při něm hodně zataženo.)

22.7.2008

An: „Povídali (v předpovědi počasí), že bude zítra sluníčko, vypereme medvídka, hezky uschne, ano?“
Ma: „Ano.“
An: „Supér“
Andulka často prala svého spacího medvídka, asi měla nějaké prací období.

18. 2. 2009

"Musím pít čajíček opatrně, abych si nerozčílila bříško." (Strašně blinkala a měla vysoké horečky.)
 
"Obávám se, že mě budeš muset krmit, abych se mohla věnovat kašílku." (Kašlala v podstatě nepřetržitě, nemohla se kvůli kašli ani pořádně najíst a vyčistit zoubky, byl to jeden kašlací záchvat.)
 
Ma: "Any, půjdeš spinkat."
An: "Dej mi ještě šanci."

 
"Pusť zvučinek" (To bylo u televize, když jsem stáhla zvuk. Když Vám pětileté dítě se šibalským výrazem v tváři říká, abyste mu pustili zvučinek, tak Vás to nenechá chladnými.)
 
Když šla spát, dala si na polštář ručník a druhým zakryla svá spací zvířátka, prý aby si je nepoblinkala.
A pak ještě prohlásila:
„Když kašlu, tak jde ze mě takovej vítrrrrrrrrrrrrrrrr.“

20. 2. 2009

Z: „Any, přidej s tím uklízením hraček.“
A: „Dělám, jak nejrychleji umím.“

8. 3. 2009

Četla na mikrovlnce: "E T A" a povídá: "Tu mikrovlnku jsme koupili tam co žehličku a vysavač, že jo?" "Co je to E T A?" (Dospělý člověk se nezabývá značkami spotřebičů. Přijde mi fascinující, jak dítě objevuje svět, který Vám přijde všední. Pro ně je to dobrodružství.)

7. 4. 2009

An: „Pod nebíčkem je obloha?“
Ma: „Ne“
An: „Tak to je hned vedle světa“

1. 9. 2009docucala česnek, protože ji bolelo v krku a prohlásila:

„Snad mě ten krk přestane bolet, snad to ty látky (myšleno v česneku) vyhodijou ven jako v člověče nezlob se.“

30. 9. 2013Od toho dne měla rovnátka. Učila se s nimi mluvit a bylo to opravdu zábavné, protože ze začátku se strašně zakuckávala a nebylo jí skoro rozumět.

Po nějaké době, prohlásila: „Jé, já už umím říct čiči, před tím jsem jenom pěnila.“

13. 1. 2014  

„Když jsem se narodila, tak jsem vážila jako tři pytlíky mouky?
Tak to jsem byla o půl pytlíku těžší než Luky.“ (Rozumějte Andulčin bratránek, který měl při narození necelá 2,5 kg.)

16. 2. 2014 mi Andulka sdělila, že už chodí do školy docela ráda, protože chce být génius.

Datace neznámá, přibližně 3. - 4. třída

„Maminko, nejsi stará, jen z Tebe opadává listí.“
 

komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek