Bilbo - kaskadér

27.07.2023 14:10

Je čtvrtek 27. července 2023, náš kocourek Bilbo bude mít zítra 11 týdnů.

Proč Bilbo? Nemohli jsme se nějak shodnout na jeho jméně a já jsem nakonec prohlásila, že mu budu říkat Pytlík, protože je to takovej malej strašpytlík. V ten moment Milan pronesl onu památnou větu: „Budeme mu říkat Bilbo, to byl taky Pytlík.“ A tak je Bilbo.

Střih.

Ráno jedeme s Aničkou do města na nákup. Vidím, že se Bilbo motá kolem auta, a tak se ptám přicházející Aničky, kde je, jestli ho vidí. Nevidí ho a tvrdí, že ho viděla v předsíni. Jenže já jsem ho neviděla odcházet od auta, proto po ní chci, aby se pod to auto podívala. Anička se sklání a nevidí ho tam. OK, asi nějak nepozorovaně odběhl a my teda vyjíždíme.

Parkujeme na parkovišti u Kauflandu, vystupujeme. Najednou zpod Aniččiných noh vybíhá zrzavé kotě s bílými tlapkami. Hlavou mi probleskne: někdo tu má podobné kotě jako my. Aničce hází mozek změť podivností, a tudíž se nad situací vůbec nedokáže zamyslet. Po dvou vteřinách mi dochází, že to není podobné kotě jako náš Bilbo, ale že JE TO NÁŠ BILBO!!!

Svezl se snad na přední nápravě, snad v motoru… prostě najednou tam byl. A jelikož, jak již bylo řečeno, je to strašpytlík neproběhla odchytová akce  tak, že jsme začíčaly a on přiběhl, naopak běhal po parkovišti a schovával se pod auty. Nějak se mi naštěstí podařilo, když se schovával pod jedním autem těsně za kolem (tedy na dosah), po něm rychle hrábnout a strhnout ho k sobě, než si uvědomí, co se děje.

A tak se jelo zpátky domů.

Že to to kotě přežilo, byl zázrak. Odteď mu říkáme Kaskadér.

Uf!