Co dům dal popáté - pečený květák

30.11.2017 14:56

Dneska jsem měla v plánu udělat k obědu pečený květák, jen jsem neměla brambory, které k nim obvykle vařím jako přílohu. Prošla jsem police ve špajzce a zvolila jsem kroupy. Kroupy jsou super, ale chtělo by to nějak je maličko ozvláštnit. Osmažila jsem tedy cibulku, přihodila na ni uvařené kroupy a celé jsem to ještě chvilku mučila na ohni. Byla to dobrá volba, kroupy chutnaly opravdu báječně.

Omytý květák jsem natrhala na cucky a kousek po kousku ho namočila, jak já říkám, v matlání, vyrobeném z jogurtu a zakysané smetany. Na plechu vystlaném pečicím papírem jsem ho na 170°C pekla asi hodinu.

Matlání: v misce jsem smíchala 200 g zakysané smetany a 200 g bílého jogurtu. Osolila, přikápla citrónovou šťávu a přidala drcený kmín a kari.


Dneska jsme měli mňamkový oběd :o)