Co dům dal poprvé – zapečená kapusta

21.10.2015 18:58

Na dno máslem vymazaného pekáčku jsem ve dvou vrstvách nakladla spařené kapustové listy.

Listy jsem spařila takto – prvně jsem každý list rozřízla podélně vejpůl, aby se tolik nekroutil, pak jsem je všechny položila na hluboký talíř, přelila je vroucí vodou a nechala je koupat asi dvě nebo tři minutky, pak jsem vodu slila.

První vrstva

Krátce jsem osmažila cibulku, přidala do ní nadrobno nakrájené zbylé kapustové listy, osolila jsem to a podusila. Nakonec jsem to zakapala šťávou z půlky citrónu. Tuto směs jsem nakladla na kapustové listy rozprostřené v pekáčku a posypala kořenící směsí „Horalka“ (výrobce Natural Jihlava). 

Druhá vrstva

Nahrubo nastrouhaná uvařená a oloupaná červená řepa.

Třetí vrstva

Nahrubo nastrouhaná gouda.

Čtvrtá vrstva

Uvařená rýže od včerejška.

Pátá vrstva

Nahrubo nastrouhaná gouda.

Šestá vrstva

Spařené kapustové listy. Ty jsem svrchu lehce zakapala olejem (je jedno, jaký se použije).

Takhle jsem to zapekla.

 

 

komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek