Maminko, co to je, co vypadá jako červi?

04.10.2016 07:49

Vařila jsem zeleninovou polévku a jako již mnohokrát jsem si vzpomněla, že mám v dózičce sušenou zeleninu. Tentokrát jsem si však po hodně dlouhé době vzpomněla včas a ne až když byla polévka hotová. Takže ji konečně použiju, hurá! Leží mi tu už hezkou řádku dní. Spíš týdnů. Oddělám víčko a koukám, že je nějaká slepená. Taková prkotina nás, táborníky, neodradí, takže jsem zeleninu vydolovala a vetkla ji do polévky. A chutnala opravdu výborně. Po pár lžících se mě Anička zeptala: „Maminko, co to je, co vypadá jako červi?“ „Holčičko, to, co vypadá jako červi, jsou červi.“ Opravdu tam byli! Maličcí, bílí a bylo jich moc. Teď měly logicky následovat znechuceně protáhlé obličeje mých strávníků. Ale nestalo se tak. Možná mi nebudete věřit, že jak Anička, tak Milan svoje červíky vylovili a polévku snědli. A i přes veškeré moje protesty si druhý den Milan dojedl zbytek polévky, s tou dobu už řádně proleželými červíky, ke svačině.

Inu, nikdy nevíš, kde narazíš na kvalitní bílkovinu :o)