Máte rádi svoje jméno?

14.11.2015 21:16
To moje mi vždycky přišlo dost tvrdé. Marrrrrcela nezní jako něžná víla. Marcela je drsňačka. Mnohokrát se mi stalo, že se mě někdo zeptal, jak se jmenuju a když jsem mu to prozradila, nedokázal skrýt rozpaky, protože tohle fakt nečekal. Jak pak máte svoje jméno milovat?! 
Od svých sedmnácti let jsem se "schovávala" za přezdívku. Nechci ji sem psát. Zasvěcení ji znají, ostatní ji znát nepotřebují. Byla zajímavá, jedinečná, originální. Netušila jsem však, že mi tolik roků škodí. Ve svých devětatřiceti letech jsem se setkala s ženou, která mimo jiné uměla číst vibrace jmen a jejich jednotlivých hlásek. Byla to výjimečná žena. Tohle mi tenkrát napsala: "Marcela ........ je ta, která nese hmotu ke světlu, duchovnímu růstu obrovskou vesmírnou tvořivou silou ...to je to..R...., je chráněna před negativní karmou....C, a tato nová síla, energie....E, zůstává na planetě Zemi....L a slouží duchovnímu růstu všeho a všech. Jak ses mohla takového jména vzdát? Tvoje přezdívka to je taky růst a postup nahoru, ale skrze zábrany, zákazy, utrpení, ničení, bolest z tvořivosti, skrze negaci!!!" 
 
Moje bývalá přezdívka nesla tyto vibrace: 
1. písmeno: znamená zábranu, zákaz uskutečnění čehokoli
2. písmeno: nová energie, nová síla tvoření světlem 
3. písmeno: zábrana, zákaz tvoření
4. písmeno: duchovní duševní i fyzický růst, pokrok, vzlet, transformace, pohyb do světla, pohyb vzhůru
 
Je jedno, jestli tomu rozumíte nebo ne, pro mě to byla naprosto klíčová informace a proto jsem svoji přezdívku utla. Hodně lidí to doteď nese nelibě, ale to je jejich hra, mně se netýká. Chápu, že jsem jim zamotala šišky, protože jsem nosila přezdívku tolik let a znali mě jen pod ní, ale soráč, fakt ji kvůli Vám dál nosit nebudu. Ve svém životě jsem pro sebe tou nejdůležitější osobou a mám se ráda. Stále na ni slyším, ale už se tak necítím. Už to nejsem já, je to úplně cizí ženská. Já jsem MARCELA...lalalalala. Zní to krásně, že? LALALALALALA...
Učím se milovat svoje jméno. Svoje pravé jméno.
Protože jsem si změnila i mejlovou adresu a všechny možné Marcely už byly obsazené, zvolila jsem dvě slabiky ze svého jména: MALAMA. Malama nese tyhle vibrace:
MA: to je hmota, která duchovně roste, transformunje se, tvoří láskou a světlem pravdy boží.
LA: energie, která zůstává na planetě Zemi a vede k duchovnímu vzestupu.
 
Tak tohle jsem já, celá v první osobě. Ta žena mi tenkrát říkala MA. Líbí se mi to. Jsem MA, jsem MARCELA.
 

 

Komentáře

pill organizer walmart

Elliottor 07.12.2020
sage herbal [url=https://clonazepam.hatenablog.com]https://clonazepam.hatenablog.com[/url] herbal hot pack

Moje jméno

Katka 22.03.2016
Já nevím, jaké vibrace nese moje jméno, ale mám ho ráda. Kdysi jsem podobné úvaze o jménech, ale z jiného pohledu, věnovala jeden ze svých článků na blogu. Mně se zase líbí, jak mi lidi říkají různými jmény podle svého vztahu ke mně.

Hyvet

Iveta 15.11.2015
To je krásný článek. Mohly bychom i my ostatní ženy nakouknout do tajemství našim jmen? Pokud by to šlo, tak, prosím za všechny o odkaz na stránky, kde bychom svá jména také dokázaly rozklíčovat. Děkuji a přeji mnoho úspěchů a duchovního růstu LALALA

Re: Hyvet

Marcela 16.11.2015
Informace o vibracích byla jen pro mě, ta paní to nemá nikde na internetu. Chtěla jsem to po ní, ale napsala mi, že máme hledat uvnitř sebe, že máme prosit a bude nám dáno.

Přidat nový příspěvek