O palmovém tuku a oleji

30.12.2015 18:23

Mnoho se napsalo a natočilo na téma palmového tuku a oleje. Nejdříve jsem těmto informacím nevěnovala pozornost, ale časem jsem se začetla a došlo mi, že je to velkej průšvih. Rozhodla jsem se proto, že pokud to bude v mých silách, nebudu kupovat výrobky, které palmáč obsahují.

Před Silvestrem jsem byla nakupovat jídlo na večer a mimo jiné jsem měla za úkol koupit nějaké křupinky a tyčky. Povím Vám, že je dost nadlidský výkon, pořídit něco, co palmový tuk či olej neobsahuje. A mimo jiné mě neustále překvapuje, kolik všemožných ingrediencí obsahují sušenky a jiné dobrůtky. Je vůbec nutné, aby jedny sušenky obsahovaly asi patnáct různých ingrediencí?

Ale zpět k palmám. Běhala jsem kolem dlouhého regálu tam a zpět a zase tam, brala do rukou jednotlivé pytlíky s pokroutkami a nepřestávala jsem se divit. Palmovej je všude! I v obyčejných slaných tyčkách. Pobíhala jsem tam asi půl hodiny a říkala jsem si, že snad budu muset svoje předsevzetí porušit, abych domů nepřijela s prázdnou. Naštěstí jsem ale našla jedny pokroutky, které palmáč neobsahovaly. Uf, o letošním Silvestru máme co křupat.

A pointa? Ta je taková, že se naučím péct nějaké sušenky a slané pečivo, abychom měli při zvláštních příležitostech co chroupat. Já vím, že tím nic nezmůžu, že se budou regály obchodů dál plnit potravinami plnými svinstva. Ale někde se začít musí a já začínám u sebe.

komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek